Kisfiú a nagyvilágban

Egy lassan legkevésbé sem kisfiú extrovertált megnyílása a világegyetem felé

Szerzők

Aranyköpések 2008. tavaszi félév

2008.05.17. 23:56 - Glupek

Címkék: történet élmények

Itt a szorgalmi időszak vége, és a számadáshoz hozzátartozik, hogy a kedvenc oktatóink szövegét a fennmaradt csemegézés eredményeképp összeszedjük a lapok aljáról és szamárfülekről:

Vállalati startégia (H. L.):
"Nem szeretek főzni, ezért sokat eszem a McDonald's-ban"

"Mit csinál ha nem támogatják?
[...a Hernádit, Mol]
Hát azokat el kell bocsátani!"


Controlling (B. V.):
"Mit mond [a videón a gazdaságis]? Lehordja a sárga földig. Hát nem azt mondja hogy: Te még porbafingó gyerek voltál, amikor én már tartoztam, követeltem!"

"Vállgazd? Chikán Attila és a lányok tantárgy."

"Tudni akarjuk mit csináltam? Érzékenyeknek...: Adtam a szarnak egy pofont."

Üzleti Etika (F. L.):
"A hölgyeket nem hagyta kétségek közt, mit tenne [a hajléktalan a buszon] a parkos sötét részen velük."

Német (J. J.):
"Persze, ránézett [a szövegre] mint utcán a virágzó akácfára"
"Fel akar bosszantani a szomszéd, minden nap gumit éget a kertben"
(-példamondat)
"Láttam az állatkertben egy oroszlánt és egy medvét. Úgy megszerettem őket, minden nap viszek nekik egy kis vadhúst"
(-példamondat)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása