Kisfiú a nagyvilágban

Egy lassan legkevésbé sem kisfiú extrovertált megnyílása a világegyetem felé

Szerzők

A Baton két hete (2010/04/5-15)

2010.04.25. 17:42 - Glupek

Előzmények: mire visszajöttem CPH-ból, már 30 új arc fogadott, merthogy húsvét szombaton elindult az újságíróknak kéthetes intenzív kurzusa, amire új diákok is bejelentkeztek, valamint a mi újságíróink is részt vettek.
Nem tudom mi oknál fogva, de kitalálták, hogy akkor a másik 3 szak (írók, zene, mediadesign) együtt fog dolgozni…
 
Mi az a Baton? Tudja fene, én nem, de amit takart a két hetünkben az a következő volt.
A szakok egymás között adták tovább a projekteket, szoros határidőkkel. Ez pedig úgy nézett ki, hogy pl. nekiálltam zenét írni, volt rá két napom, majd egy cd-n valaki máshoz került. Az is írhatott zenét vagy rajzolhatott, vagy írhatott, amire ihlete volt. Aztán ezt az egészet még egyszer. A szakok között persze lehetett mozogni, de nem volt kötelező. Így aztán végig maradtam zenét írni futószalagon és összehoztam pár beteg számot. Ez elsőhöz Daniel írt egy verset, míg Niki szemeket fotózott hozzá. A másodikat Bori modern graffitijéhez írtam és Anne-Sophie folytatta egy verssel, míg a harmadiknál Niki különböző városokról készített képei és Nikoláj esszéje után kellett hozzátennem valamit. Egyszóval színes alkotások születtek, de a nyomasztó határidők, és ami ebből fakadó igénytelenség érzést okozott nem tett jót a programnak. alig vártuk, hogy vége legyen. Ugyanakkor el kell ismerni, hogy ennél intenzívebben még nem foglalkoztunk saját magunkkal és a lehetőségeinkkel, mindenképp hasznos volt, még ha nyűg is.  
 
Végül az utolsó csütörtökön egy nagy közös prezentációhalmazban lettek összesítve a projektek, nem kis készülődéssel megelőzve. Jöhetett a már megszokott gála-vacsora, borozások és a buli.
 
Ennek örömére 3 napos hétvégénk volt. Pénteken csak a romokat kellett feltakarítani meg túlélni az ébresztőt, ahogy Anne-Marie dörömbölve ébresztgeti a másnapos arcokat a célból, hogy értékeljék a Baton-t. Szerintem nincs ember, aki emlékszik az ott elhangzottakra.
 
A hétvégén aztán próbáltuk rendbe szedni magunkat és kipihenni a fáradalmakat. Szombaton egyik legaktívabb hétvégi napomat éltem meg, mindenre jutott idő, amit akartam: befejeztem a fekete macska kiskönyvet, gitároztam, videót vágtam. Vasárnap pedig Barnával elbicikliztünk a tengerhez, Havnsö kikötőjéhez.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása