Kisfiú a nagyvilágban

Egy lassan legkevésbé sem kisfiú extrovertált megnyílása a világegyetem felé

Szerzők

Hétvége

2010.01.28. 11:02 - Glupek

 

Szombat
 
Feltápászkodtam hajnali 10 órakor és még épp elcsíptem a reggeli végét. Délelőtti program: ébredezés. 12-kor elmentünk a Hiking in Vallekilde programra, azaz körbesétáltuk a nagy semmit, ahol lakunk. A hiking amúgy erős kifejezés itt a Hortobágy-szintű földön. Odakint ismét -2 körül mozgott a hőmérséklet. Filip rövidnadrágban jött. A dán szélnek pedig a télikabát könnyed selyemfüggöny. Láttunk két templomot kívülről, egy temetőt, egy sövényt, egy sportautót, stb. és semmi mást.
 
Visszatérve elfogyasztottuk a banános sütit és a kakaót, majd a szobámban magyar klubot tartottunk. És mentünk volna 4-kor tollasozni Áronnal, amiből végül fél 6 lett és Borival 3 ütés után feltettem a tornaterem tetőszerkezetére az egyetlen labdát. Így végül Áronnal focizgattunk csak, majd vacsora, ami hamburger volt, és magad pakoltál bele mindent. Ez este folyamán egy jazz zenészről néztünk filmet (’fter midnight), de olyan lassú volt a film, hogy kijöttem róla. Habár még nem említettem volt, de a sulinak egy moziterme is van. Vászonnal, lejtéssel, ami csak a mozihoz kell.
 
Az est folyamán próbáltam visszatérni az életbe, de nem sikerült, 11kor lementem, csocsóztam egyet, majd az ebédlőben meghallgattam a „Hügge”-érzésről Filip körülírását (erről egyszer majd részletesen), végül feljöttem és beestem az ágyba, de nem tudtam elaludni. Egyre rövidebbnek érzem az ágyat és ez sokat nyom latba a jókedvem terhére.
 
Vasárnap
 
…amikor semmit nem csináltam. Reggeli volt az egyetlen, amikor letoltam a fejem, meg vacsora előtt néhány perccel, de végig fetrengtem a napot. Vacsi után segítettem fát behordani a kandallóhoz. Majd következett egy jó kis floorball a tornateremben.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása