Kisfiú a nagyvilágban

Egy lassan legkevésbé sem kisfiú extrovertált megnyílása a világegyetem felé

Szerzők

Időtengés

2008.05.13. 22:10 - Glupek

Címkék: történet

Ha az ember beteg még hajlamosabb több időt elcseszerinteni. ha belegondolok hogy egész hasznosan sikerült a hosszúhétvégét töltenem egészen hétfő reggelig mikor is katasztrófaérzettel keltem: torokfájás, szédülés, gyengeség. Ajajj.
Utolsó lelkierővel még egy contorlling házidogabevezetést összehoztam. Hál' égnek hogy befejezetem előtte éjjel az uccsó HR dogát is a háromból, meg még szakszem és egyéb nyalánkásgok.
Aztán azóta csak a bal és a jobb oldalamat váltogatom a fetrengésben, ennek főbb oka hogy képtelen vagyok normálisan elaludni mert max 10 perc amit kibírok orrfújás nélkül. És akkor marad a természetbebámulás, távolbanézés meg a net. És akkor olyanokkal foglalkozik az ember hogy mindenki.hu, és jönnek az értelmes kérdések...


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása