Kisfiú a nagyvilágban

Egy lassan legkevésbé sem kisfiú extrovertált megnyílása a világegyetem felé

Szerzők

0. hét

2010.03.07. 17:11 - Glupek

 

A címadás azon apropóból van, mert visszaérkezésem már oly messzinek tűnik, és mivel épp az első heti érzések deja vu-ja zajlik, ezért valahogy el kellett választanom attól, ami ha unalmasabb is volt, de mégis megtörtént.
 
Szerdán gőzerővel próbáltam figyelni és visszacsatlakozni a feladatokba, amikből kimaradtam. Ennek örömeképp Visual Com.-ból egyből egy képeslappal és egy betűtípussal voltam adós. A betűtípusnak neki is álltam: a feladat lényege, hogy ami felelhető a suliban, mint betűtípus (itt mindenhol vannak régies feliratok), abból egy egész ABC-t alkoss meg. Azóta ezzel elkészültem, majd felrakom és meg lehet nézni.
Délután dán óra volt, megismerkedtem a kongói fiúval, aki bejár rá és nagyon aranyos. Este meg kóruson próbáltunk, mert jövő hét szombaton koncertünk lesz.
 
Csütörtökön délelőtt közös óra volt, Anne-Marie tartott előadást egy dán filozófusról és a filozófiájáról, viszont teljesen lehengerelt és majdnem végig is figyeltem! Nagyon tetszett. Délután a Walk&Talk már Lessével a zenetanárral volt, mert Charlotte lelépett a suliból máshova tanítani. Megnéztünk egy házat, ami a sulihoz hasonló építészeti stílusban épült. Legfőbb emlékem egy tüske volt a talpamba, de hazaérés után sikeresen eltávolítottam.  
 
Mialatt otthon voltam a Music Line felvette a kész improvizált dalokat, sajnos először pont azt, amit Philippel írtunk és az már kész volt, de pénteken délelőtt Karl és a Line szerzeményére még utolsóként feljátszottam a basszust a stúdióban. Mindkettő nagyon jó lett, majd igyekszem megszerezni őket.
Délután elkészítettem a képeslapot a Vis.Com.-ra. Nem lett nagy cucc, csak be akartam pótolni a lemaradást. Előtte azonban tussal voltak egyperces feladatok: rajzold le milyen az isteni érzés, vallekilde szelleme, fejjel lefelé, beszélgetés egy papagájjal és hasonlók.   
 
Órák után pedig hivatalosak voltunk a szomszédba, Anne-Marie lakásába egy pezsgőzésre, mert megjelent a könyve és most az új turnusban az írókat már ő fogja tanítani a suliban.
Péntek este aztán a Music Workshop (nem a Music Line, hanem akik választhatóként zenélnek) koncertet adott a Pejsestueban. Hatalmasat buliztunk, alig tudtam életet lehetni magamba szombaton. Szombaton megérkezett az első új: a lengyel lány, Dorota. Majd végigaludt egy napot. Vasárnap aztán megjöttek szép sorba az újak mind. Először is kaptam szobatársat Barna személyében. Debrecen környékéről jött és nagyon jól kijövök vele. És legalább nem kellett leoperálnom a magyar zászlót a falról.
Emellett jöttek érdekes arcok, magyarok, dánok… Rasmus, Tobias, Niki, Emőke, Helga, Marie, Julie, Nikol, Dorota, Nynne, Marcus, Barnabás (most több nem jut eszembe, nem is tudom, van e még új…) Mindenesetre a Clusteres elemzéseket majd ki kell egészíteni velük, de adok nekik időt, hogy ne a nercbunda és szőkeségfaktor alapján ítéljem meg őket.
 
Mókás volt kívülről nézni az első nap ismerkedését, csak ezúttal a könnyebbik oldalon állni. Megvacsiztunk, majd a tornateremben, belső körben a régiek (vagyis mi) és külsőben az újak keresgettünk párt és ismerkedtünk.

 

Géza

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása